Återkoppling är aldrig fel

Jag fick ett mail av en deltagare på en föreläsning jag höll.

Otroligt inspirerande att se att saker landar. Ibland undrar man ju. Har jag gjort mig förstådd? Blir tankarna som jag berättar om begripliga? Jag kan ana på nickande huvuden och återkoppling i form av utvärderingar. Senaste var en stor källa för glädje. Så fick jag detta mail idag. Det känns gott i ett föreläsarhjärta. Tack!

Ett svar till “Återkoppling är aldrig fel

  1. Hej igen,
    Kul att jag kunde inspirera tillbaka så att säga.

    Du planterade frön…som gror….men vet inte vad det blir.

    En annan sak som jag tagit med från kvällen var att lita mer på mina ”fördomar”…som inte var fördomar utan handlade om kommunikation. Du förstår nog vad jag syftar på. 😉

    Den skyldige till ”Kurt Olsson skissen”.
    /Torbjörn Bohman

Lämna en kommentar